sobota 4. ledna 2014

Taška pro maminku více dětí


Máte doma starý vlněný kabát a přemýšlíte, co s ním? Já včera jeden vyhrabala, když jsem hledala materiál na kabelku pro kamarádku. Teda jenom doufám, že to byl skutečně ten můj určený na vyhození a ne manželův hodobóžový k soudu :-D

Kabát ve složení 65% vlna a 35% viskóza v antracitové barvě si úplně říkal o ozvláštnění. Zvolila jsem plstěná kolečka a na ně jsem pomocí patky na přišívání šňůrek (díky, Ježíšku!) našila multicolor merino.

Pro pevný tvar je flauš podložen vrstvou novolinu  a po stranách paspulkou potaženou flísem. Vevnitř pro větší přehlednost spousta kapes a hlavně přepážka. Sama mám podobnou a jsem konečně spokojená, vejdou se dvě lahve s pitím, svačina, náhradní plena, pouzdro s doklady, peněženka, látková taška, bačkůrky, ... vše má své místo, snadno se to najde a taška nevypadá přecpaně. Jen teda ta tíha :-D

Tak šup do skříně na kabáty!



1 komentář: