neděle 20. dubna 2014

Recy trička a šatičky

Hrozně ráda šiju pro Jolanku trička z toho, co dá hrabárna. Dají se tam najít materiálově i barevně úžasný kousky, který mají ale bnemožný střih nebo velikost. Zajímavé je, že většinou jsou tam dva kusy najednu, který k sobě báječně hodí. Například jsem na jeden zátah našla tohle:


Ta sukně by mi i byla, ale já z toho prostě viděla šatky pro Jolanku. A samozřejmě i jedny pro její kočičku Lízinku, rády nosí holky stejné.



A pak tyhle šatičky na holčičku tak 10 let, tak dlouho čekat nebudeme, že ne. A je tu tunička ;-)




Je to jen malá část, J. má takových recy triček plný šatník, tak zase příště.








6 komentářů:

  1. To je bezvadné!!! Hold to někdo i se starými věcmi umí:-))))

    OdpovědětVymazat
  2. ty jo, já snad přestanu kupovat látky a začnu prolejzat sekáče :-D ty šaty jsou super, chtěla bych mít aspoň z poloviny tvý nápady ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je opravdu luxusní. Mám doma malou parádnici a pořád recykluji trika na různobarevné tepláčky, ale toto mě ještě nenapadlo. Díky!!!

    OdpovědětVymazat